söndag, mars 27, 2011

FÅR JAG LOV ATT TIPSA:

Jag fick möjlighet att spela gratis på Betsson och jag var inte sen att använda min voucher!
Det är perfekt att registrera sig nu som medlem då de har insättningsbonusar som till exempel 100% upp till 2000 dollar.


Jag skapade mig ett användarnamn och startade pokerklienten. Det var inte speciellt krångligt utan jag tycker Betsson poker är väldigt lättnavigerat och lättförståeligt. Man kan välja språkinställningar så för att göra det enkelt för mig valde jag svenska. Om du inte har möjlighet eller tid att sitta hemma vid din dator kan du spela Mobil poker. Hur bra är inte det?!

Hittade i alla fall ett bord med fem spelare. Det tyckte jag var lagom idag. Tio kändes lite för många just idag eftersom jag ville att det skulle gå relativt snabbt då Elin sov middag och man vet ju aldrig när hon vaknar. Inte en bra kombo; jag vet, att spela poker under tidspress. Det ska man ju absolut inte göra men nu blev det så.

Det var inte svårt att starta spelet utan återigen; Betsson är enkelt! Ett klick på pokerklienten och sidan var uppe med lobbyn där alla spel finns att välja bland.

Det finns flera sorters bord att välja mellan, inte bara för fem och tio spelare utan allt från en till flera bord med upp till tio spelare vid varje bord. Freerollen på kvällarna är sådana spel, och ofta är det flera hundra spelare med vid de där turneringarna. Det är som namnet antyder gratis att vara med och flera hundra dollar i vinstpotten. Väldigt spännande!

Samtidigt som jag var online var andra inloggade på Betsson runt om i världen. Det var 19500 andra spelsugna personer online – fatta vad populärt det är!!

Det var en rolig stund jag hade . Jag vann inte några pengar men det gör mig inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.