tisdag, mars 15, 2011

HUS- OCH FIKAPLANERAR

Just nu sitter jag och lägger in i kalendern alla husvisningar som stundar framöver.
Det är tre stycken bara denna veckan och det ska bli riktigt spännande. Objekten är allt från fint skick till renoveringsbehov. Bilderna visar inte riktigt hur husen ser ut så det kan säkert bli ett par överraskningar. Kul!

I helgen ska vi fira Jeje lite som ju fyllt år.
Jag planerar bak. Är sugen på att göra en kaka/tårta så det blir nog min klassiker: cheese cake. Den har fått fina recensioner tidigare och den äääär riktigt god om jag får säga det själv. Så den får det nog bli :)

Nu: Bygglov!

1 kommentar:

  1. Spännade, hoppas det är något som är bra denna gången.
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.