tisdag, mars 22, 2011

LITE ALLT MÖJLIGT

Det är 14 grader ute. F j o r t o n!!! Fatta- det är vår. Det är helt underbart och nu hoppas jag bara att detta fina vädret håller i sig. Inte mer snö nu!!!

Har hämtat Elin på dagis och hon tittar just nu på Teletubbies.
Det är inte så kul. Rätt tjatigt faktiskt.
Jag råkade komma åt "danska" istället i går och det var helt ok. Elin brydde sig inte om språket och jag tänkte att det var ju bra att inte höra samma tjat hela tiden. "Tabbykjääm Tabbykjääm".

Sen kom jag på att det är inte bra om snuttan börjar prata danska för då fattar jag inte vad hon säger.
Bytte snabbt till svenska igen och nu är det samma tjat på de små tabbisarna.
Men Elin gillar´t så det är väl ok. En stund innan läggdags såhär.
Hon tycker solen är roligast. Jag tycker den är otäck som få.

Nähä. Nu ska jag mysa med min lilla unge :)
Solen i Teletubbies. Huuuga säger jag men Elin gillar den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.