torsdag, mars 03, 2011

SAMTAL IDAG MED SÄLJARE

Det ringde på min mobil, som låg i väskan så givetvis hann jag inte svara.

När jag ringde upp numret som ringt lät det så här:

-"Hej du har kommit till Max på Telenor och jag antar att du ringer till mig för att du fått ett missat samtal från mig".

Sen blev det tyst.
Jag trodde för ett par sekunder att det var en telefonsvarare men det blev jag snabbt varse om att det inte var för när jag påstod det sa jag (när det gått säkert tio sekunder)
-" Oj förlåt haha jag trodde det var en telefonsvarare haha".
Varpå Max svarade mig:
-" Nej jag ber om ursäkt men min röst låter så här."

Touché Max.
Och för all del, ursäkta dig inte. Ursäkta mig för att jag ens påstod något sådant. Det var ju klantigt av mig.

Var glad att jag ringde upp dig.
------

1 kommentar:

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.