torsdag, mars 10, 2011

VINN HALSBANDET MIAMI FRÅN MISS DEE

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD
Vill du vinna det här urläckra halsbandet från Miss Dee?
Jag är med och tävlar om halsbandet Miami från Miss Dee, hos MammaFia
Då ska du vara med här!!
Reglerna är busenkla och alla kan vara med,
oavsett om du har blogg eller inte!!



1) Skriv en kommentar med motivering till varför just DU ska vinna, och glöm inte kontaktuppgifter.


2) Lägg till dig på deras facebook-sida för att ta del av nyheter, erbjudanden med mera.


Titta gärna även in på den fina hemsidan: www.missdee.se. Här finns bland annat lista med återförsäljare så du vet var du kan köpa det fina halsbandet om du inte vinner.

Alla får en lott!
Har du inte Facebookkonto så maila istället tre vänner och tipsa om tävlingen, och lägg en kopia till mig (fia@mammafia.com)








Du får gärna länka på din blogg och tipsa om tävlingen. Använd då gärna bilden ovan och texten. Detta är dock helt valfritt :)
Tävlingen avslutas den 27 mars kl 20.00.
Lycka till!

41 kommentarer:

  1. Jag vill självklart vara med! Motivering: De e ett halsband jag vill ha och de skulle göra mig så gla´, runt min hals jag skulle bära det varje da!
    Puss & Kram!!
    miias@home.se

    SvaraRadera
  2. Vill vinna och varför jag ska vinna är väl självklart, haha nee men kör på motiveringen att jag älskar miss Dees alla saker och speciellt allt med hjärtan. Nu när våren känns ännu längre bort med det höstvädret vi har idag så skulle detta halsband ljusa upp dagarna för mig.
    Trevlig kväll och Tack för en bra tävling! :-)

    SvaraRadera
  3. Å herrejösses ett så snyggt halsband du har hittat!
    Och självklart vill jag vara med och tävla!
    Motivering: Ja, jag skulle helt enkelt "behöva" ett så snyggt halsband eftersom jag älskar smycken =)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/march/halsband-273.html

    SvaraRadera
  5. Jag är med :)
    Jag vill vinna för att det var så himla snyggt! :D

    ettlee@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är såklart med! Varför jag vill vinna är för att halsbandet är så jäkla snyggt! Om jag vann det skulle jag matcha med en helsvart outfit, just för att halsbandet ska få den uppmärksamheten som det är värt. :)
    Och jag har gillat på facebook också: Linda Johansson. Lindali__88@hotmail.com =)

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med och tävla om just detta halsband då det hade suttit fint runt min hals en dag i juni i år - dagen då jag blir fru Pettersson ;)
    Är med i facebookgruppen nu, Annika Nilsson heter jag.

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/mammafia-27-mars.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  8. Skulle vilja vinna halsbandet för att det är väldigt fint =) Kram! iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill vara med såklart:D
    Jag skulle vilja vinna för
    jag har aldrig vunnit något
    förut. Så det skulle verkligen
    göra mej glad. :-)

    SvaraRadera
  10. Jag vill vinna det inte till mig själv utan jag skulle vilja överraska en vän som har det rätt tufft just nu. Skulle vara roligt att få ge henne detta fina halsband , jag tror hon skulle uppskatta det
    kramar

    SvaraRadera
  11. Klart jag är med:)
    Vill vinna eftersom jag känner mig lite nere just nu. Skulle så gärna vilja ha detta runt halsen och kanske bli lite piggare och gladare.

    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/03/halsband_4577.html

    SvaraRadera
  12. Glömde ju säga att jag redan gillar på fB - Anna Lundkvist

    SvaraRadera
  13. Jag vill väldigt gärna var med! Jag är ensamstående mamma till 2 små pojkar, och dessutom studerar jag för att få ett bättre liv för oss alla 3! Det lite svårt att få ekonomin att gå ihop, och det är sällan råd att unna sig något extra! Så jag håller tummarna att just jag blir den lyckliga vinnaren! Det är ju verkligen ett vackert!
    Jag har länkat på min blogg!
    http://barbados.blogg.se/2011/march/27-mars-vackert-halsband.html

    SvaraRadera
  14. s_ilkert@hotmail.com

    Jag vill självklart vara med och tävla om detta tjusiga halsband. Tyvärr har jag ingen egen blogg men jag läser och tävlar och hoppas på tur ändå.

    SvaraRadera
  15. Linnea - Linneaaa_@hotmail.com11 mars, 2011 12:15

    Hej!
    Jag vill självklart vara med och tävla. Har gillat er & delat på Facebook(Linnea karlsson).

    Motivering - Jag vill vinna detta vackra halsband för att det skulle pryda min hals fint,älskar smycken och detta smycke var super fint..
    Hoppas på tur! :)

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med :)

    Jag vill vinna för att det halsbandet är så j*vla snyggt! :D



    ettlee@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hejsan!

    Självklart vill jag vara med och tävla och vinna detta vackra halsband!
    Jag ska vinna därför jag har inte råd eller prioterar någonting till mig själv längre. Allt går till barnen nu för tiden så det skulle vara kul att få någonting till mig själv.

    Har gillat på facebook! :)
    Linn Östberg
    linn_ostberg@hotmail.com

    mvh Linn

    SvaraRadera
  18. Jag vill vara med och tävla och hoppas vinna halsbandet som jag skulle ge tll min dotter i födelsedagspresent .Hon fyller den 28 mars.
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill så gärna bära detta vackra halsbad runt min hals, hoppas=) Nina_ortenlof@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Tänkte direkt på min mor när jag såg halsbandet.
    Varför? Såg hjärtat och de 3 kedjorna som det hölls fast av.
    Hon (hjärtat) har nyss fått 3 barnbarn (kjedjorna) och själv drabbats av cancer och dessa 3 ä de som hållit hennes mod uppe och kämpat mot återkommande tumörer för att va med och dela deras uppväxt.
    Halsbandet vill ge henne som en uppskattning för allt hon gör för oss.

    SvaraRadera
  21. Jag skulle vilja vinna ett halsband eftersom jag behöver uppmuntran eftersom jag tycker jag inte räcker till, till alla t ex min dotter. Jag jobbar och har praktik och hinner aldrig umgås med min dotter och jag känner mig som en värdelös mamma och på helgerna försöker jag alltid göra något med henne för att visa att hon betyder mycket men då kommer det lite ångest att jag inte förtjänar henne. Jag vet alla, jobbar och så.. men ändå.. jag vill inte känna så.


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  22. jag tkr jag borde vinna detta fina halsband för jag är värt det helt enkelt :) pluggar och jobbar samtidigt och har nyss börjat träna för att gå ner i vikt :)

    gillar på fb: johanna hellberg

    SvaraRadera
  23. Jag skulle vilja vinna för att jag fyller 40 den 2/4 och jag skulle vilja ha det i 40-års present. Ursnyggt!!
    livetinnanliten@hotmail.se

    SvaraRadera
  24. Jag skulle vilja vinna detta halsband bara för att det är så himlans snyggt ocg jag vill ha det =)
    http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2011/march/halsband-27-mars.html#comment

    SvaraRadera
  25. Äh detta vackra halsband vill jag vinna. Varför? Jag är väldigt kräsen på smycken och har aldrig hittat nå snyggt halsband. Men nu har jag det. underbart halsband. / sofianorberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med!
    Ett så snyggt halsband måste ju sitta på en snygging som jag! ;-) och dessutom så gillar jag att vinna.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/03/27-mars-vinn-halsbandet-miami-fran-miss.html

    FB: C Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Är gärna med! :)
    Har länkat tävlingen och din blogg här:

    http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/march/27-mars-vinn-halsbandet-miami-fran-miss-dee.html

    Gillat sidan Miss Dee på Facebook med, heter Linda Fransson där, om du skulle vilja kolla upp det! :)

    Motivering till att vinna det underbara smycket:

    Jag skulle vilja ge min vackra mamma halsbandet från Miss Dee. Hon är världens bästa som alltid ställer upp, tänker på andra och jämt är på ett gott humör.

    Jag har alltid varit otroligt stolt över min mamma, tittat på henne och tänk vilken fantastisk förebild hon är på alla sätt och vis. Under hela min uppväxt var hon så förstående, stöttande och underbar och även nu när jag har flyttat hemifrån träffas vi flera gånger varje vecka. Det finns ingen som kan få mig att må så bra som mamma.

    Det är inte de stora sakerna som att hon stöttar upp med pengar när lönen inte räcker till som gör att jag älskar henne så mycket, det är alla de små sakerna. För att nämna några:
    - Bara köpa en fin bukett blommor till mig en vanlig tisdag för att hon älskar mig
    - Skicka ett sms där det står att hon är stolt över mig
    - Vara hundvakt när det krisar
    Och tusen andra små saker som gör mig så otroligt lycklig!

    Att hon är så fantastiskt gör henne värd allt gott i världen och definitivt ett fint smycke som detta från Miss Dee, och på sistone har mycket gått emot henne vilket gör att jag ännu hellre vill köpa henne något fint. Hon har bland annat fått problem på jobbet och blivit sjuk.

    För en gångs skull vill jag vara den som dyker upp en sen tisdagskväll bara för att säga att jag älskar henne, med en bukett pioner och ett vackert halsband ifrån Miss Dee!

    Håller tummarna!! / Linda
    (Lindizz_f@hotmail.com)

    SvaraRadera
  28. jag vill vara med i tävlingen för att jag tycker så mycket om halsbandet & det skulle vart en ära att få ha det runt halsen!
    med vänliga hälsningar : lovisa

    SvaraRadera
  29. O jösses vilka fina motiveringar i kommentarerna ovan men jag vill vara med ändå och tävla för att halsbandet är så fantastiskt vackert och det är verkligen min stil.. Vill ha!

    SvaraRadera
  30. Hejhej! jag är jätte gärna med och tävlar om detta ursnygga halsband!

    Ska på mammagala i maj och skulle hemskt gärna vilja bära detta smycke då. Så himlans fint och skulle passa till vad som helst. Nu har ja inte plockat ut kläder än då ja e höggravid så det kommer bli en sista minuten sak. men det vore sjukt najs å kunna ha ett snyggt halsband å visa upp!

    lagt till dem på facebook och länkat om tävlingen: http://modesida.blogg.se/jagtavlar/2011/march/miss-dee-1.html

    mvh Nina (nina_bergquist@bergnet.se)

    SvaraRadera
  31. Jag har precis börjat träna så nu hoppas jag gå ner några kilon men jag måste ha något som jag kan ge mig själv till belöning och vad skulle passa bättre än detta fina halsband?

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  33. 1.Självklart vill jag vara med och tävla och vinna detta vackra halsband!
    Jag ska vinna därför jag är arbetslös länge,och vill ha sådånt fin grej till mig själv.

    2.Har gillat på facebook med namn Lili Ying! :)

    3.har även tipsat i min blogg
    http://gratishav.blogspot.com/2011/03/vinn-halsbandet-miami.html

    he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  34. man brukar prata om skildringar mellan det inre och det yttre. i den inre bär jag med mig mitt hjärta och med säkerhet kommer de alltid finnas med mig. Nu finns det en vinstchans till att visa resten av världen i form vad jag och var & en har inom sig! Av det skälet skulle jag se mig lyckligt lottad om man vann detta kärleksfulla halsband.

    har även gått in och gillar miss dee på facebook, för kontroll heter jag;
    felicia ericson aulén

    SvaraRadera
  35. Med en son som städigt sjuk är och fler sömnlösa nätter än med ens lite sömn.. Triket för att inte se trött och tradig ut är att försöka det där lilla extra att se pigg ut. Piffa till sig och göra sig lite extra fin, då blir man piggare. Äger inte något extra vagansa utan simpel kedja . Detta hade gjort mina dagar till det piggaste och fått en att känna sig fin i alla väder

    SvaraRadera
  36. Oh, vilket underbart halsband! Jag skulle sjalvklart vilja vinna! Bor i Michigan och kan tyvarr inte fa tag pa Miss Dee har, men alskar deras smycken! Ar deras fan pa Fb sedan lange... Vinner jag sa kan du hitta mig pa bloggen! Haller tummarna!

    Kram

    SvaraRadera
  37. Kan jag ge mig själv en påsk present?
    Jo, det vore roligt om jag vann!
    maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  38. Wieee älskar tävlingar! Im in =)
    Min motivering är att jag haft det väldigt tufft den senaste tiden i livet. Ätstörningar, depression och panikångest och har även nu nyss börjat med ADHD medicin. Orkar inte jobba i detta skicket och tvingas därför leva på bidrag, vilket inte direkt gör att det är lätt att unna sig nått fint utan att pengarna tar slut. Därför skulle jag bli så otroligt glad och stolt och lycklig och ja.... det skulle definitivt ge mig lite extra kraft att fortsätta kämpa mig ur detta kaos om jag vann! Och inte nog med det så är halsbandet förjäkla snyggt också =) Har faktiskt köpt mycket tidigare från Miss Dee men då framförallt till vänner och familj när de fyllt år eller liknande. Men nu kanske det vore ett perfekt sätt att äntligen få sitt alldeles egna smycke ur deras kollektionen!
    Jag hoppas att jag i alla fall har en liten chans att vinna, om inte så tror jag att vem som än vinner kommer vara en värdig vinnare på sitt alldeles egna vis =)

    Jag gillar Miss Dee på facebook och hade jag haft en blogg hade jag även länkat till tävlingen där! Min mejl är hellberg.anna@hotmail.com

    Jag önskar dig allt gott! Du har en underbar lite flicka. Kram från Anna

    SvaraRadera
  39. Älskar Miss Dee´s smycken, skulle bli överlycklig om jag vann det fina halsbandet. Det skulle göra mig snyggast och vackrast i stan. Den känslan vill jag känna oftare.

    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag önskar vinna detta halsband, inte till mig själv(jag är kille), utan till min bästa tjej kompips. Hon heter Sofie, och hon har alltid stått vid min sida och stöttat mig mot allt som händer i tonåren. Så om jag vinner denna kommer jag överraska henne med en myskväll och ge henne denna som ett tack för allt.

    Mini_sadde@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Hejsan! Jag är självklart med och tävlar om det fina halssmycket. Jag skulle vilja ge det till min dotter som en uppmuntran för att hon är så flitig med sina studier och för att hon har börjat träna och tänka på sin kropp.
    marianne.eriksson373@gmail.com

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.