söndag, mars 27, 2011

VINNAREN AV MISS DEE-HALSBANDET MIAMI ÄR...

Helena Argirakis Valencia
med motiveringen:
"Oh, vilket underbart halsband! Jag skulle sjalvklart vilja vinna! Bor i Michigan och kan tyvarr inte fa tag pa Miss Dee har, men alskar deras smycken! Ar deras fan pa Fb sedan lange... Vinner jag sa kan du hitta mig pa bloggen! Haller tummarna!

Kram"

Hör av dig till mig på fia@mammafia.com med din adress så får du snart ditt fina halsband!

STORT GRATTIS till dig Helena och stort stort tack till Miss Dee för möjligheten att tävla ut detta underbara halsband!!
Tack till alla 41 deltagare! Det var verkligen jättesvårt att utse en vinnare bland alla fina motiveringar.
Ni som inte vann kan titta in här för återförsäljare. Och kanske kommer det snart en ny tävling??!

2 kommentarer:

  1. Nej men oh sa kul!!! Tack sa hemskt mycket! Du sag ju hur min natt varit och detta gjorde verkligen min dag! Mailar dig min address genast!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt:) jag har vidarebefordrat din adress! Kram!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.