fredag, april 08, 2011

ETT PAR HEMLISAR:

Jag ska här avslöja ett par saker om mig som inte många vet.
Jag gör det i listan som jag hittade hos Mamma z som hon hittat hos Petra :)
Föräldrar, släktingar och andra som inte vill veta hemlisar kan sluta läsa nu.


Vaxat benen... Har hänt men föredrar faktiskt den Hederliga Hyveln.


Helrakat kissen… Ja, även jag. Vem har inte gjort det nån gång? Hellre det än 70-talsmuff haha. Tycker det är ohygieniskt

Tagit en sömntablett… Nej det behöver inte jag

Varit otrevlig mot en kollega… Ja det händer att jag är lite vresig. Inte otrevlig dock. Särskilt vresig när jag är hungrig och håller på med nåt under tidspress. Men det går över lika fort och mina kollegor känner mig och förlåter mig lika snabbt som det går över :) (Väl?? =))

Brutit något ben… Nej *peppar peppar*

Haft gruppsex…Vad räknas som grupp haha

Flirtat med en upptagen man… Ja det har väl hänt

Flirtat med en kvinna… Det har också hänt

Stoppat fingrarna i halsen för att kräkas… Ja det har också hänt uärk, men ibland måste man hjälpa till lite

Kallat någon för Gubbjävel i vuxen ålder… I huvudet tyst för mig själv och även högt kom jag på nu; när jag kör bil så kommer både det ena och andra ut ur min mun ;)

Snattat något… Ja när jag var fjortis och tyckte jag var tuff. Usch vad jag skäms nu...

Prövat narkotika… Nej!!!

Köpt ut alkohol till ditt barn… Nej

Köpt ut till någon annans barn… Nä, aldrig.

Varit avundsjuk på någon du tycker om… Inte avundsjuk men ibland kan man ju undra varför vissa har sån tur med en del saker.?? Skämt åsido. Det är alla väl unnat om det går bra och jag försöker att fokusera på min egen lycka.

Skvallrat om otrohet till den otrognes partner… Nej.

Hittat en plånbok med pengar och lämnat in den med innehållet i…Nej

Blivit oskyldigt beskylld för ett brott… Nej

Slagit någon annan människa… Ja det har flugit ut en och annan lavett, i unga år när jag var arg och rebellisk

Haft ångest för att du shoppat för mkt…JA JA JA JA Haha håller med Maria :)

Målat naglarna blå… Absolut, det var superinne mitten på 90-talet när jag var au-pair i USA :)

Hållit med Jimmie Åkesson i smyg… ja i vissa frågor, fast inte i smyg. Jag står för vad jag tycker och tänker (därmed inte sagt att jag håller med honom i allt, absolut inte utan det är nån enstaka fråga. Jag är inte rasist. Konstigt om jag vore det med min bakgrund förresten. Dock är ju deras åsikter mycket lika vissa andras partier)

Skämts för din man… Nej, jag skäms inte för min Jeje *puss*

Skämts för dej själv… Ja det gör jag ofta sådär i efterhand. Jag är en clown ibland men det bjuder jag på ;)

Tänkt ”fan vad snygg jag är idag”… Ja det händer nån sekund efter att jag piffat till mig om jag ska nånstans men den känslan dör rätt snart haha

Kissat i havet… Jaaa det har ju alla gjort och det dör nog ingen av


Fisit å skyllt på nån annan… Nej jag fiser aldrig ;) Och gör jag det luktar det rosor

7 kommentarer:

  1. du måste hjälpa mig FIa! Jag fattar inte d här med FB :( hur får jag så att mina inlägg kommer ditt automatiskt med typ rss? Och min spn plugin som du har där ser helt störd ut! Help meeee

    SvaraRadera
  2. Hihi... Du får gärna lära mig oxå! (Fb alltså!)

    SvaraRadera
  3. jag tror jag fixade det :D

    SvaraRadera
  4. Du ser ut att ha fixat det nu innan jag ens reagerade Malla =) Bra bra! Återkom om du beh hjälp =)

    SvaraRadera
  5. he he klockrent, luktar rosor! *:D sol ute och efter att läst detta, sol i sinne! :D

    SvaraRadera
  6. Hahahaha, vissa hemlisar visste jag ju faktiskt :-)

    Kramkram / Ickan

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.