söndag, april 10, 2011

ETUI FÖR MINA SMYCKEN

"Tänk om jag kunde få ordning på allt mitt bråte som ligger överallt?", har jag tänkt många gånger och syftat på alla smycken som jag inte hittar när jag vill ha dom.

Som genom ett trollslag hörde någon mig och skickade hem det :)
Det är sant (typ så var det)


Fyndiq - prylvaruhuset på nätet, som hade det jag sökte!
"Fyndiq är fyndvaruhuset på nätet. Hos oss kan du enkelt och tryggt fyndshoppa bland en mängd olika produkter. Här hittar du allt från heminredning, köksgeråd, skönhetsprodukter till träningskläder, leksaker, barnkläder, hemelektronik och mode. Hela vårt sortiment består av produkter från tusentals webbshopar och butiker i Sverige vi knutit till oss, och dagligen uppdateras produktutbudet med nya roliga fynd. Allt från presenter, bra att ha-grejer till saker du inte ens visste du behövde!"




Så här fint blev det på insidan av min garderob med det fina smyckesetuiet Hang&Pick från Fyndiq!
Så praktiskt!!

 

1 kommentar:

  1. Å,så bra. Så där skulle jag också vilja ha det.
    Hos mig är alla smycken i en enda röra.
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.