söndag, maj 22, 2011

FUNDERAR DU OCKSÅ PÅ TAPETER?

Då ska du dra öronen åt dig nu och lyssna (eller ja; läsa).

Tapetorama.se kan du titta runt och även beställa hem prover (finns i olika storlekar).
Jag har tittat runt nu med tanke på att vi ska göra Snuttans rum inom kort i det nya huset och det finns så mycket tapeter att välja på så jag blir galen!!
Perfekt att kunna beställa hem prover!!
(och hey varför inte rama in provet sen och sätta på väggen om inte annat )
Det var det tipset jag fick av en god vän som köpt prover där och ska göra så i sin hall =)

Funderar på denna som fondvägg till Elin:
Flower Fairies Pink by Jane Churchill

Närbild. Finns alltså i rosa också. Visst är den fin?

2 kommentarer:

  1. Vi har ett par kompisar vars dotter har den vita tapeten. Hon har den på alla väggar och det är jättejättefint, blir inte alls rörigt att ha den så.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.