onsdag, maj 04, 2011

MASSA NYHETER MEN...

Jag håller på dom lite :)

Det jag vill säga idag är helt enkelt att:
Gör inte som jag och vänta med att framkalla dina kort!
Just nu har jag cirka 700 bilder som ska framkallas, plus en hel del som ligger i kameran som ska över till datorn.
Katastrof!

Det kommer ta en evighet att ladda över och sen ladda in och skicka för framkallning.
Men dags att ta tjuren vid hornen.
Och jag har faktiskt hittat en sida som inte är så krånglig och leveranstiden är jättebra!
Hur gör ni när ni framkallar?
Jag föredrar att göra det på nätet. Finns det ens några butiker kvar?? Framkallar någon hemma längre? Det var ju rätt hippt när jag gick på högskolan (för sisådär 15 år sen) att göra det hemma, och jag gick till och med kvällskurs i ämnet.
Men nej. Jag har inget mörkerrum...
Föredrar att skicka iväg bilderna till ett proffs och få hem ett paket med posten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.