tisdag, maj 17, 2011

SO LONG

För att ni ska slippa undra vart jag tagit vägen mellan inläggen så tar jag en liten paus.

Kommer att uppdatera lite grann så klart men just nu är det så mycket med jobb/husplanering/få familjetiden att gå ihop (alla saker är roliga men tar tid) så jag sätter bloggen i 2a hand som ni säkert förstår.
Och jag hoppas ni finns kvar under denna roliga tiden och även sen när jag kommit på plats och landat lite.

Ska absolut ge er bilder på huset och "före-och-efter-bilder" under vår lightrenovering.
Den kommer innefatta nytt badrum, nytt golv o ny tapet på WC, slipning och målning av dörrar, lister, fönster och annat brunt, tapetsering och förmodligen även en nedtagning av en vägg som vi vill ha bort.

Ska bli så kul!!
I´ll keep you posted.

1 kommentar:

  1. Å, bara längtar tills jag blir bjuden på drinkar i trädgården =)
    Säg till om ni behöver hjälp med nåt bara!
    Puss och kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.