söndag, maj 29, 2011

TILL VÅRT NYA BADRUM;

Det är en djungel att välja bland alla handfat, kommoder, högskåp, badkar och annat till badrummet och lilla toaletten.
Till och med en dassrullehållare är svårt att välja!! Det finns typ en miljonåttahundratusentre olika modeller. Och alla är fina. Typ.

För att ge en hint av vad vi söker följer ett par bilder av det som vi bestämt oss för. Tror vi. Hinner säkert ändra oss igen!
Två blandare ska vi ha. Denna möbel från Dansani...
... men med en eller två hoar?? I-landsproblem... Vi är inne på en stor ho
Om vi väljer att köpa nytt badkar är vi inne på ett med lejontassar. Antingen vitt eller ett med svart utsida
Badkarsvägg är superbra. Det kan vi inte ha om vi väljer badis med lejontassar... Denna från Hafa...
... och denna från Ido (smarthem.se) Smart pryl och snygg!!

Till lilla toaletten blir det den här enkla möbeln; Ithaka, från BauHaus. Litet, med bra förvaringsmöjligheter  
Bilder från Luddwes.com smarthem.se och Bauhaus.se
SNART FÅR VI TILLTRÄDE!! LÄNGTAR!!

2 kommentarer:

  1. Å jag kommer ihåg när vi surfade och sprang runt innan vi bestämde oss.
    Visserligen visste vi på ett ungefär vad vi var ute efter så när vi såg möblerna visste vi att de var rätt på en gång.
    Ett tips är att rita upp badummet på room328.com.
    Där ritade jag båda våra badrum innan renovering, och nu ser de nästan exakt ut som jag hade tänkt mig =)
    Färger på möbler får man ta med en nypa salt, allt finns inte men man kan få en hint av hur det kan se ut.

    Förstår om ni längtar!
    Jag längtar fortfarande efter att "bli färdig" men det gäller att bo in sig så man vet vad man vill....

    Lycka till med allt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker allt ser fint ut:)
    Gillar badkaret!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.