fredag, juni 17, 2011

BEHÖVER DU NY BIKINI - SE HÄR!!!

TÄVLINGEN AVSLUTAD!!

Jag lottar ut en PANOS-bikini, i samarbete med Noj Noj.
Noj Noj är en ny mode-shoppingsajt bara för medlemmar.
Här finns kvalitativa varumärken upp till 70% rabatt! Och varje vecka kommer nya erbjudanden som man får tillgång till som medlem. nojnoj.se Kolla in!!

Vill du vinna den här ursnygga bikinin??

Lägg en kommentar till detta inlägget med ditt bästa semestertips och din storlek på bikini. (GLÖM EJ kontaktuppgift)
Och skynda! Tävlingen avslutas redan nu på onsdag den 22/6 kl 18.


För att delta med 1 lott:
kommenterar du detta inlägget med ditt bästa semestertips plus din storlek o mailadress.
För att delta med 2 lotter:
kommenterar du detta inlägget med ditt bästa semestertips, plus tipsar om tävlingen med länk till min blogg (du får använda bilderna ovan) på antingen facebook eller din blogg. Har du inte FB eller blogg mailar du istället tips till fem valfria vänner med en kopia på mailet till mig fia@mammafia.com Tipsar du på FB så gilla min sida här så kan jag kolla så du inte ljuger ;)


LYCKA TILL!!

21 kommentarer:

  1. Hej

    Jag är med och tävlar, mitt bästa semestertips är att kunna njuta av dagen utan känna en massa måsten. Bara att "få vara" och njuta antingen med familjen, vänner eller varför inte själv. Låta tiden bara gå och ha det skönt. Sitta i en solstol på standen med en kall drink i handen kanske?! Eller sitta på en uteservering med bästa vännen och sola och ha det gött!

    Storlek 42

    Tipsar: http://aktivajag.blogspot.com/2011/06/tavling-panos-bikini.html

    Min mail theres@ulvesjo.com

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag vill va med!
    Bästa tipset är att packa picnic-korgen och åka till havet....utan klocka och måsten.

    Stl 34

    Tipsar om tävlingen på Karlskronamammans facebooksida.
    Kram

    SvaraRadera
  3. 1.Jag vill gärna vara med. Jag skulle vilja vinna en bikini i stl 38.
    Mitt bästa semestertips är att åtminstonde ta en vecka där man inte planerar in någonting alls och även förklarar detta för all övrig familj och släkt som vill att man ska hälsa på. Denna vecka ska sedan ägnas åt den egna familjen där man tar dagen som den kommer och bara slappar och känner att man är ledig. Tex tar en promenad ner till någon park, stranden eller bara går och köper glass. Det ska även vara tillåtet att bara inta ryggläge en hel dag.
    2.Jag har tipsat om tävlingen på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/06/mamma-fia-ut-en-panos-bikini-i.html
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med och tävla om denna bikini i storlek 40.
    Mitt semestertips är: Sluta stressa, ta dagen som den kommer, njut av stunden. Man måste inte göra allt på en gång.

    SvaraRadera
  5. Vilken kanontävling.
    Mitt bästa tips är att inte planera in aktiviteter varje dag och varje minut. Våga bara vara! Ta dagen som den kommer och njut av att vara lediga.

    Om jag vinner vill jag ha storlek 34/36

    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/06/panos-bikini.htm

    SvaraRadera
  6. Om jag vinner vill jag ha stl. 36

    Mitt bästa semestertips är att ta dagen som den kommer umgås med vänner, fixa knytkalas och slipp en massa jobb, trevligare att lägga fokus på att bara umgås och ha det trevligt. Länkar till tävlingen i vänsterkolumnen på min blogg.

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med, Behöver verkligen en bikini.
    Om jag vann skulle jag vilja ha i bikini i storlek 38.

    Mitt bästa semestertips är att åka till grekland när det är påsk. En häftigare upplevelse finns inte. I grekland firar man påsk med festivaler, musik, fester osv. Alla samlas och lagar god mat och det är bara helt otroligt kul att få vara en del av kulturen och firandet.

    Jag tipsade i min blogg
    http://saraannaalexandra.blogg.se/2011/june/panos-bikini.html#comment
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med! Stl. 44 om jag är lycklig vinnare.
    Mitt tips är Kolmårdens Djurpark, behöver kanske inte förklaras närmre...

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/06/22-juni-vinn-bikini-fran-panos.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  9. Jag är med såklart, storlek 38 om jag vinner.
    Mitt bästa semestertips är att göra saker på hemmaplan,
    ofta blir man lite hemmablind och glömmer bort allt kul som man faktiskt kan göra i sin egen hemstad.
    Sommaren spenderar vi oftast hemma så reser vi hellre bort på vintern till varmare trakter.

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och om jag har tur önskar jag mig storlek 40.
    Jag skulle tipsa om en solsemester i Turkiet. God mat, trevligt folk och underbara stränder. Kanon för barnfamiljer

    Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/june/22-juni-panos-bikini.html

    MVH
    Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Jag är självklart med och tar en extra lott också då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2011/june/22-juni-vinn-bikini-fran-panos.html

    Mitt bästa semestertips är att gå ut i skogen, där trivs såväl stora som små. Titta på insekter, plocka bär och vandra runt bland djur och växter! En underbar sommarutflykt som inte kostar mer än just turen dit och tillbaka!

    Håller tummarna, jag är en 40, alternativt L på överdel och Medium på trosa!

    Ha det gott så länge!

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Vill självklart vara med och tävla, så jag har mailat fem vänner och tipsat (och skickat en kopia till dig.)

    Mitt bästa semestertips är faktiskt något så ovanligt som att åka vattenskoter. Åkte för första gången för några veckor sedan och det var det roligaste jag gjort på länge. Man kommer så nära vattnet, det kan gå riktigt riktigt fort, man kan hoppa och leka i vågorna och man kan samtidigt åka på sightseeing i skärgården på ställen dit det kan vara krångligt att ta sig med båt. Vansinnigt roligt och så får man ju användning för en sprillans ny bikini också! ;-)

    Min storlek: 38
    Mail: sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  13. Emily Hagstedt20 juni, 2011 18:40

    Hej! Jag skulle vilja tävla om den snygga bikinin i st: 38.

    Mitt bästa sommartips är samla ihop sina närmsta vänner och ha en supermysig grillkväll med god mat och härligt umgänge. Finns det något mysigare än att njuta av den svenska sommaren medans vi kan, helst dygnet runt!

    pemsie_@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Absolut bästa sommartipset på hemmaplan är; Smsa, FBooka vänner att champangen ligger på kylning, jordgubbarna i skålen och en liten önskan om att alla tar med sig gott humör och ett litet tilltugg.....vips så har man en härlig sommarfest i kvällsolen! (strl. 40 vore toppen till kroppen!)

    SvaraRadera
  15. Hej! Jag vill vara med! Mitt bästa sommartips är att man passar på att fara ut med båten på en ö där man badar och solar hela dagen! Min storlek är medium/38
    mejl: hippolena@passagen.se

    SvaraRadera
  16. mitt bästa semestertips är att smygstarta en vekca i förväg med att varva ner på alla plan - du slipper du slösa hela första veckan på att landa utan kan i stället börja njuta av din ledighet från första stund

    storlek:38

    ia5malka@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Lev i nuet!! Ta några djupa andetag och försök hitta dig själv! (kan vara lätt att glömma bort sig själv i vår stressiga vardag). Skala bort alla måsten. Gör bara saker du verkligen vill! (här gäller det att vara ärlig mot sig själv)..
    Jag drar stl 40 på bikinin:-)
    Nu håller jag stortummen;-) mandersson85@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Härliga Italien! Vackert, lagom varmt, trevliga människor och underbara stränder! :D

    Storlek 34
    Daniella_Stromgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Klart jag vill vara med och tävla om en bikini i storlek 40 "När jag i sommar bada Ska, skulle jag en Ny bikini behöva Ha".
    * Mitt bästa semestertips: Ta tillvara på Tiden "Här och Nu" (den kommer aldrig åter). Det viktiga är inte "Vad Du Gör" utan det "Viktiga" är att Du får vara tillsammans med de människor du älskar mest...:)
    * Jag har Tipsat om denna Tävling FB och jag har även Gillat (Pernilla Wamsjö)

    SvaraRadera
  20. Jag tar en lott=)
    Mitt tips är att tänka på sig själv och inte bara ha en massa måsten. T.ex umgås inte med människor som tar energi-säg nej och gör det du vill. Gör det som du och din familj verkligen får ut något av.

    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com
    storlek: 44

    SvaraRadera
  21. Vem behöver inte en ny snygg bikini?? Jag gör det definitivt...... Strl 38 kunde nog vara ok.

    Mitt semestertips är att försöka göra saker som man mår bra av. En underbar start på en bra semesterdag är att gå upp tidigt, duscha, tvätta håret och ge det en inpackning. Går sedan ut med en kaffekopp och sätter mig i solskenet på kökstrappan och låter håret självtorka. Där kan man sitta och njuta av fågelsång och lugn och ro! Sedan, ja då är man redo för en dags äventyr med familjen!
    mj.sh@swipnet.se

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.