lördag, juni 04, 2011

KUNDE INTE SAGT DET BÄTTRE SJÄLV

Därför länkar jag bara till Malla idag.

Hon beskriver utelivet precis som jag känner det, och har känt ett par år.
Jag är alltså inte onormal ;) Och inte tråkig.
Jag, vi har bara kommit underfund med att vi är klara med det där.

Men jag är fortfarande bra på det.

Uteservering - ja.
Hemmafest - ja.
Klubba - nej tack.
(ska vara hos dig i så fall Markus om jag är i götet nån gång =) )


Tack Malla för ett skitbra inlägg =)

Brukar inte sno andras inlägg och det gör jag ju (väl?) inte här heller hoppas jag.
Hon beskrev det så himla bra!! Go Malla!!
En god drink är inte fel i sommarvärmen. Men det här med uuut.
Nej tack.

2 kommentarer:

  1. thank you!! :D
    klart vi inte är tråkiga för det, vi har ju så mkt annat skoj i livet:)
    kram på dig

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.