söndag, juni 19, 2011

NU KÖR VI!!

Nu jäklars går vi all in och kör igång!
Imorgon klockan otta hämtar rörmokaren nyckeln till vårt hus och börjar röja ut det gamla badrummet.

Nu börjas det alltså!! Så spännande.
På eftermiddagen åker vi ut tillsammans med Far och Fru och börjar städa och dona.
Ute eller inne? Tror vi börjar inne :)
Wiiiii!!!!!

Jag har tagit före-bilder som jag ska visa er sen, självklart, men det känns roligare att visa de tillsammans sen med efterbilderna.

Vi har räknat med att de ska vara klara 6/7.
Med badrummet och WC:n.

Ja ni läste rätt. Och ni har ju mina ord på det.
Vi kan bara hoppas att jag har rätt, för då vill vi typ flytta dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.