tisdag, juni 07, 2011

TAR SEMESTER

Gott folk; vi ska ju flytta till Huset inom kort.
Här packar vi (nåja. För tillfället kollar Jeje fotboll och jag surfar) för fullt och jag tänker i och med detta ta semester.

Från jobbet? - Nä.
Från extrajobbet (som projektleader för det här flyttprojektet)? - Nä för 17. Måste ju ha kontrooollll ;)


Från bloggen? - Ja.

Med risk för att låta tråkig så tar jag semester, för att inte låta alltför trist med mina likadana "vi-är-mitt-i-flytten-typ-ett-i-veckaninlägg.

Jag tar semester från lilla bloggen, men finns så klart här på en liten axel ändå.
Följer er när jag har en minut över och kollar nätet. *måste*

När vi hörs igen så bor vi i hus.
YEAH!!!
Så här ser ni mig definitivt inte i sommar. Fika?? Det har vi inte tid med!!

1 kommentar:

  1. Semestern är beviljad : )

    Kul med flytt även om det innebär en massa slit! Vi flyttar förhoppningsvis v 28.
    Håller på att tapetsera och måla för fullt på nya övervåningen... Vill ju helst hinna klart innan man lassar huset fullt med kartonger!

    Kram från Nattis

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.