onsdag, september 28, 2011

DU MÅSTE LIKSOM INTE LÄSA

Att läsa min blogg är frivilligt. Jag tvingar ingen. 
Tycker du att innehållet är töntigt, eller ointressant så sluta läs istället. 
Jag tror att alla vet att jag är fullt upptagen med heltidsjobb och husrenovering, 
men får jag en förfrågan från seriösa företag 
som erbjuder mig pengar för att skriva ett inlägg så tackar inte jag nej. 
Det har jag tid med. 
 
Egentligen har jag inte tid att sitta och "försvara" mig 
men den kommentaren jag fick på tidigare inlägg var så energitjuvig att jag var tvungen.

Ha en bra kväll alla. Sluta lägg energi på sånt som irriterar er.
Kramis 

2 kommentarer:

  1. Hahaha gött Fia! Bra där :) En liten människa som måste gnälla om nåt, såna tycker vi inte om.
    Kram, H

    SvaraRadera
  2. Det är din blogg, vännen... skriv om vad du vill :-D

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.