onsdag, september 14, 2011

EN OLYCKA KOMMER ALDRIG ENSAM...

Undrar ni var jag varit?
Vi har haft avloppsproblem... Tråkigt som tusan,. "skittråkigt", verkligen. Bokstavligen talat. Jag kan nästan inte prata eller skriva om det för jag blir bara så arg, men för att göra en lång historia kort så har vi nu rensat (eller ja; SPOLARfirman har rensat och fräst) bort allt kalk, papper och rötter från avloppsrören. Nu återstår att åtgärda det bakfall som finns.

Kul kul pastahjul.

Och sen så har Jeje skadat foten så han går på kryckor och sjukskriven två veckor minst.
Så min resa till Växjö som var planerad blir inte av.
Skittrist.
Min Stockholmstripp i veckan med jobbet verkar bli av men man kan inte vara säker. ;)
Nej jag ska inte låta neggig.
Kanske lika bra att ta allt på en gång så lever vi happily ever after sen? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.