måndag, september 26, 2011

TIPS FÖR SINGLAR

Eller ja, tips vet jag inte för jag har inte testat.
Men om jag hade varit singel hade jag provat det här.
"Det är inte tjejen i filmen som skrivit brevet", typ.

Nä men seriöst. Datingsidor verkar vara lika effektiva som datingprogram. Bonde söker Fru, Ensam mamma söker, eller var det Bonde söker Ensam mamma som en jag känner skrev på Facebook ,)?

Idag är nätdejting vanligt och var femte svensk har någon gång provat på det, enligt en dejtingsajt som heter Spraydate. Alla typer av människor använder detta effektiva och roliga sätt att dejta och hitta sin nya partner, oavsett ålder, kön eller bostadsort. På Spraydate, som idag är en av Sveriges största nätdejtingtjänst, finns nu mer än nästan 800 000 registrerade medlemmar. Jag menar... bland 800 000 medlemmar är ju säkert hälften normala, vilket ju då är 400 000 stycken själar. Säg att hälften av dom matchar din profil. 200 000. Två hundra tusen!!! Är du riktigt kräsen kanske 10 % matchar din profil. Det är 40 000.
Eller om du är superduperkräsen och bara en procent matchar så har du fortfarande 4000 stycken att välja bland.

Singel?
Registrera dig och testa! Meddela mig sen om min "statistik" stämmer. Jag tror att den är ytterst pålitlig.

4 kommentarer:

  1. Seriöst Fia, lägg ner bloggen. Den här töntiga smygreklamen har förstört både din och sidans trovärdighet. Hela tiden tävlingar och nu datingsidor, seriöst. Vem fan är så desperat så man fiskar där? Skärpning!!!!

    SvaraRadera
  2. Anonym kan ju leta upp sin stake och stå för vad den tycker och tänker och inte sticka under stolen med att inte sätta ut sitt namn. Fegt och töntigt. SERIÖST, Frågan är ju vem som ska skärpa sig...

    SvaraRadera
  3. Håller med Jonna, kan man inte stå för det man skriver och skriva under med sitt namn så kan man lika väl låta bli. En sådan kommentar betyder inget om det inte finns någon bakom som vågar stå för det han/hon skriver.
    Stå på dig Fia, du är stark det vet du!

    Kram Theres

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.