onsdag, oktober 05, 2011

INGEN RUBRIK

Har ingen passande rubrik idag.
Det är så mycket i huvudet nu att jag inte får plats med hälften här...

Mycket känslor och tankar som snurrar...
Orkar inte skriva faktiskt, även om en del av mig säger "skriv så inte folk tappar intresset för din sida", men samtidigt känner jag att vafasen.
Varför har jag denna sidan? 
Vill jag blotta alla mina känslor och tankar hela tiden?
Vill jag lägga ut bilder på vårt hem?


Just nu känner jag inte för att dela med mig av mina känslor och vad som händer. Inte alls.
De som är intresserade av vårt liv och vårt hem är välkomna att höra av sig och komma på en fika.
Jag tror att min sida tar en liten paus.

Här och nu. Bestämt.
Tar en paus.
Sköt om er.
All värme och kärlek till er...

2 kommentarer:

  1. Jag vill fika, om du skriver eller inte! Mår bra eller dåligt... Bestäm tid å plats, i'll be there :)
    Kram kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.