torsdag, november 10, 2011

HEJ, JAG ÄR HÄR

Äntligen! Som en viss gubbe i rosa träningsoverall skulle utropat.
Äntligen är jag tillbaka,
inte bara på bloggen utan jag känner att jag är tillbaka mentalt och i livet.
Jag har koll på läget. Känner mig närvarande, nerstressad och taggad att ta vintern med storm.

Älskar julen så det är en härlig tid vi går till mötes, med julstök och mys. Det mesta känns skitbra just nu.

Ser tillbaka lite grann här på bloggen och inser vilken stor tjej vi har nu...
Elin för ca ett år sedan

Elin på sin Ettårsdag
Elin på sin två-årsdag för ett par veckor sedan
 Vi trivs jättebra nu i vårt hus. Vi har nämligen insett att var sak har sin tid. Det får ta den tid det tar att renovera och fixa och dona så vi får det som vi vill ha det. Och hur vill vi ha det då? Jo; ljust, fräscht och vi vill göra det till vårt. Vi vill hitta vår stil och det tar sin lilla tid. Och vi har även insett att om det så tar 10 år så är det lite grann som en tjusning med att ha hus,. Små projekt så där. När vi känner för det anlitar vi yrkesfolk, när vi lärt oss av de som gör fix här kan vi göra mer och mer själva. Och framför allt har jag insett att det viktigaste är inte vad andra tycker och tänker.

För att ni inte ska bli uttjatade stannar jag här för idag! Ska kolla in vad ni haft för er senaste tiden.
Och ett öga på Robinsonfinalen =)
Kram

2 kommentarer:

  1. Kul att du ar tillbaka! Och vilken stor tjej Elin blivit!

    Halsningar fran Michigan

    SvaraRadera
  2. Passa på att njuta av livet, tiden går så fort!

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.