lördag, november 12, 2011

JULKLAPPSTIPS

Du kan väl berätta om ditt bästa julklappstips i en kommentar?
Det vore bra så slipper jag tänka själv.

Skojar bara.
Men lite tips är alltid bra =)

Mitt tips är att tänka på vad du tror att personen vill ha. Inte köpa det du själv vill ha, eller tycker är fint. Det är också väldigt trevligt att få något personligt. Och med det menar jag inte ett armband du själv gjort eller en strumpa från din egen byrålåda utan något som är riktat just till den personen som får det. Till exempel ett fotoalbum fyllt med vackra bilder från din mormors trädgård, som du gjort till just din mormor. Det är fasen den bästa julklappen jag sett på länge, och det var ändå typ fem år sen jag såg den. En vän gjorde så till sin mormor och jag glömmer det aldrig. Fatta hur tacksam hon måste blivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.