fredag, november 11, 2011

TÄVLING/ MISS DEE HALSBAND

Gillar du som jag Miss Dee så har du nu chansen att vinna detta snygga halsband!
Detta halsband från Lita by Miss Dee kan du vinna, till ett värde av ca 359 kronor
 Skriv bara en kommentar till detta inlägg att du är med, tillsammans med kontaktuppgifter, så lottar jag när tävlingen är över. (Lottning sker på random.org)

Sista tävlingsdag är den 13/11, och klockan 20 är sista chansen!!
Lycka till!

PS. Du har väl inte missat att Miss Dee nu finns på Facebook och har en ny hemsida med webbshop??

7 kommentarer:

  1. Jag vill vara med!! ;)
    Kramelikram Maria.

    www.mammaz.com

    SvaraRadera
  2. Älskar verkligen Miss Dees smycken och detta halsband var så snyggt!!!!! Klart jag vill vara med och tävla och hoppas på turen.
    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med och tävla, love Miss Dee.

    Kram Theres
    theres@ulvesjo.com

    SvaraRadera
  4. Åh, vilket fint halsband!

    Jag vill jätte gärna vinna så nu håller jag både tummar och tår ;-)

    Hoppas ni får en härlig helg, här skiner solen så nu är det snart dags att besöka en lekplats med barnen innan det blir dags för lördagsmys :-)

    E-mail:
    annelieniehoff@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Följer dig på Fb och är glad att du är tillbaka. Såklart jag vill vara med i din fina tävling

    symirre(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Vill gärna vara med i din tävling med en sådan toppenvinst. :)Älskar Miss Dee

    MVH Elin

    madamemagica(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Pinkoholic.se har nu sin stora jultävling där man kan vinna en rosa, lyxig julklapp till ett värde av 1666:-
    Kika in på blogg.alltirosa.se för mer information om tävlingen

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.