torsdag, november 24, 2011

VART TOG DENNA VECKAN VÄGEN??

Ingen som vet ingen som vet..
?
Jo jag vet ju egentligen.
Veckan har varit fylld av intressanta möten och en föreläsning som verkligen var en aha-upplevelse. Den handlade om kommunikation; att vi alla är olika och att vi uppfattar saker och ting olika.
Att vi har ett val.
Det är jag som bestämmer över mitt liv. Ingen annan.Bland annat. Bra som tusan var föreläsaren.


Veckan har även varit fylld av en hel del mys och fix. Jeje har sin "lediga" vecka, och middagen har stått på bordet när jag kommer hem, han har slipat väggar och räfsat löv och jag är så imponerad och stolt över att han orkar och att han gör det, trots sin onda fot och jag vet hur trött han är. Kan tänkas vara en självklarhet i många familjer att den som är hemma ska göra dessa saker, men jag tar inget för givet och är så tacksam :) Här hjälps vi åt. Minsann ,)
Vi är dock inga städfreaks...
Detta väggordet skulle vi kunna ha:

Så himla bra hihi =)

Imorgon är det  tjoho med jobbet efter jobbet =) Vi ska gå på hockey och sen galeja till det under kvällen. Ska bli kul kul kul.
Helgen för övrigt bjuder på massa mys, med fika hos morfar och M, stök inför advent och annat fix =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.