torsdag, december 08, 2011

BEVVAN

TÄVLINGEN AVSLUTAD!!
Det första jag kom att tänka på när jag hörde/såg namnet på detta armbandet var så klart den gamla hederliga serien från 90-talet =) Eller var det 80?? Strunt samma. Den var så cool, alla var så snygga och jag följde det slaviskt. Kunde helt klart identifiera mig med Kelly.
Hm. men det var ju inte därför jag är här, nej...:

Här kommer ett najs julklappstips i kombination med en tävling!
En lycklig vinnare vinner armbandet Beverly Hills. Det kommer från Miss Dee och finns hos i stort sett alla deras återförsäljare.
Kostar 399 kr.Vinner du inte så köp ett  ;)

Tävla hos MammaFia om armbandet Beverly Hills från Miss Dee!

Tävla hos MammaFia om armbandet Beverly Hills från Miss Dee!
 För att delta i tävlingen:


För en lott: Kommentera detta inlägg med ditt namn och mailadress.
För två lotter: Gå in på Miss Dee's facebooksida och gilla du också.
För tre lotter: För dig med blogg; kopiera en av bilderna ovan och länka till detta inlägg. Har du ingen blogg så tipsa tre vänner och skicka en kopia av det tipsmailet till mig fia@mammafia.com

Tävlingen avslutas den 16/12 kl 12.00 (på dagen alltså ;) )
Vinnaren lovas från Miss Dee ha armbandet hos sig innan julafton (med reservation för postens förseningar)

LYCKA TILL!!

25 kommentarer:

  1. Jag ar med med 3 lotter! Oj, vilket snyggt armband!

    Kram

    helenaargirakis@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vinna detta tjusiga armband.

    SvaraRadera
  3. Sådär! Nu har jag också bloggat om din fina tävling. Det kan du läsa om här:
    http://softkitty.bloggplatsen.se/2011/12/09/6829022-armband-beverly-hills-tavling/

    Jag har också gillat Miss Dee's fb-sida med namnet ana lund.

    Min mejladress är: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  4. en lott!
    dressyrare@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med,tar 2 lotter.

    redan gillat Miss Dee's facebooksida med namn Lili Ying.

    Hoppas på tur.
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill ha 2 lotter ;)
    Hoppas du kommer förbi och tävlar hos mig med, hihi.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med och tävla om detta fina armband, gillar miss dee på facebook. Har länkat från min blogg: http://aktivajag.blogspot.com/2011/12/tavling-hos-fias-blogg.html

    Trevlig helg.
    Kram Theres
    theres@ulvesjo.com

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Jag är gärna med i din utlottning, tar 2 lotter, en kommentar och jag gillar redan Miss Dee på fb.
    Trevlig 3:e advent!
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och tävlar :)
    Har gillat sidan och tipsat vänner via facebook.

    Kraaaam!

    emelie_berntsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej hej, detta armbandet är så jäkla fint :) jag vill gärna ha två lotter :) kram kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/16-december-vinn-ett-armband-1.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar och tar en lott!

    SvaraRadera
  13. Jag tar gärna en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag vill va med med 2 lotter! Gillar på fb sen tidigare :)
    Kram

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med och vinna armbandet
    Är med med en lott

    Hälsningar Lotta

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  16. Jag är med förstås!
    /Helena

    SvaraRadera
  17. Jag är med, och hoppas på turen! Armbandet snyggt som bara den.
    Dock bara med 1 lott!
    Hälsn Marie L-M

    SvaraRadera
  18. Åh va spännande!

    Johanna Gustavsson
    johanna@backbone.se

    Nu håller vi tummarna! =)

    SvaraRadera
  19. Å så fint! Jag vill gärna vara med!

    stamningsfullt@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är med! gillade redan på fb, Johanna Britt-Marie Harderud

    SvaraRadera
  21. Vill gärna va´me´:)
    Gillar sedan tidigare = 2 lotter!

    Mia
    valo@live.se

    SvaraRadera
  22. Simon Andersson
    simonoziz@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej.
    Jag är gärna med o tävlar. 2 lotter. :)

    Therese Broman.
    theresebroman@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Vilket fint armband! Jag vill vara med och tävla!
    (snorkfraken@hotmail.com)

    SvaraRadera
  25. Tog en låt. Jag är med :) Nicole , Nickys.se@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.