tisdag, februari 07, 2012

NY JACKA I VINTERKYLAN

Huu, alltså det är verkligen svinkallt ute!!
Jag kände igår när jag gick hem från jobbet att det är dags för en ny jacka, och gärna överdragsbyxor också... Mina lår var illans röda när jag steg innanför dörren och kollade. Usch det kan ju inte vara nyttigt. Och då har vi "bara" 10 minus. Tänker på er norrut som har typ minus 30!! Huga!!

Surfat runt lite och fastnat på en sida som verkar kanon. Jag är ingen aktiv sportmänniska men de har kläder för den som är det och för såna som jag; modemedvetna killar och tjejer höhö. Inte vill jag kalla mig nåt av det men ja.. man vill ju inte kanske gå runt och se ut som en nörd ,) Lite stil och snyggt får det gärna vara. Jag betalar gärna lite mer, särskilt för ett vinterplagg och får kvalitet än köper billigt, som inte håller värmen.

Jag tänkte jag skulle kolla närmare på denna vinterjacka 
Jacka från Snow And Motion
Älskar röda vinterjackor. Fattar inte varför det alltid slutar med att jag köper svart!!??
Deras webbshop är lätt att hitta i, har skön design för ögat med bilder och bra info om plaggen, finns på flera olika språk,har de flesta kända märkena som jag känner till (Sorel, Billabong, Casall, Helly Hansen, North face med flera) och ett flertal betalsätt. Även möjlighet att få det fakturerat. Toppen ju! Det får bli veckans tips :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.