onsdag, april 25, 2012

BIIINGOLOTTOOO - YEAH!

Det var länge sen! Förlåt.. Men jag har inte tid att blogga. Hus. Barn. Familj. Vänner. Heltidsjobb. Jag har faktiskt inte så mycket lust heller för att blogga nu för tiden. Den kommer förhoppningsvis tillbaka. Ikväll fick jag ett litet infall....


Haha, Loket. Vilken pärla =)
Brukar ni spela BingoLotto på söndagar?
Det är ju inte så ovanligt som man kan tro faktiskt! De flesta gör det. Nån gång. Jag själv älskar det. Har spelat Bingo sedan mitten på 90-talet, då under Lokets ledning och sedan hade jag ett litet avbrott under ett par år. Inte för att Loket slutade utan för att jag hade annat för mig. Men nu är jag igång igen. Har inte så mycket annat för mig på söndagarna ;) Spelar med hopp om att vinna, så klart, men också för att det är kul! Och ja, tänker ni kanske. Har jag tid att spela Bingo kan jag ju blogga också. Det har ni rätt i. Jag måste bättra mig.

1 kommentar:

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.