måndag, april 30, 2012

PARTYTAJM?

Jag är en planerare. Tycker om att ha det organiserat och planerat. Till exempel inför kalas och fest- det finns inget värre än att vara ute i sista sekund. Jag skulle aldrig få för mig att inför ett kalas åka till affären utan inköpslista. Den är med, den är nerplitad i minsta detalj, från duk till sopsäck.

Jag ska inte påstå att jag redan börjat planera för Elins kalas. Nej nån måtta får det vara. Men när erbjudandet om att erbjuda er, fina läsare, rabatt på kalasgrejer, kom jag osökt att tänka på att lilla Snuttan snart (nåja, tiden går fort...;) ) fyller år.

Så, kära läsare- passa på att utnyttja detta fina erbjudandet:
Ange rabattkod "Tourn" vid beställning så får du 10%. bra va?!
Partytajm har allt, vare sig du ska ha barnkalas, fest, bröllop eller dop!
Här finns även små gåvor att lägga i goodiebagen :)
PARTYTAJM.SE!

1 kommentar:

  1. Jaaa absolut! Helgen som kommer är ännu oplanerad, ses gäääärna!
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.