onsdag, maj 23, 2012

GULDPÅSE!

Jag fick hem min påse från ett företag på nätet (efter att ha skrivit om det här på min sida) som köper guld och det är som om djungeltelegrafen går för fick mail från ännu ett företag som vill samarbeta med mig. Fantastiskt!

Det enda jag behöver göra för att sälja guld till Guldpunkten.se är att beställa ett guldpaket och sedan skicka in guldet. Utbetalning sker inom 24 timmar efter att guldet har värderats. Jag behöver inte ta mig till en pantbank eller guldsmed för att sälja guld. Det tycker jag är smidigt-  att kunna lägga det man har i en påse och bara skicka iväg. Ångrar jag mig meddelar jag dom bara. Guldpriserna uppdateras ofta och styrs helt och hållet av marknadspriset på guld.
Jag tycker att informationen räcker för att jag ska känna mig trygg och jag förstår att marknaden för dessa företag ökat med tiden. Det sparar ju tid också! Bara att lägga i påsen och gå till närmaste brevlåda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.