torsdag, maj 17, 2012

TRÄDGÅRD

Det finns många bra argument för att köpa hus och en av de positiva är just det som rubriken skriker- det medföljer en trädgård. Jag trodde aldrig jag skulle säga det men det här med att påta i trädgården och göra fint... Jag älskar det!! Hur mysigt som helst, nästan lite som terapi, jag sitter på huk och filosoferar lite. Tycker känslan av att se en liten rabatt ta form är härlig och i denna trädgården är det lite kul, det dyker upp lite stenar, plattor och annat kul här och där.

Elin har lekt ute med dockorna och hjälpt mig att gräva. Jeje har tagit bort staketet som Gud glömde och trimmat där gräsklipparen inte kom åt.
Känns som att det tar sig - underbart!!

Nu blir det hockey:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.