tisdag, maj 15, 2012

VAD SA DU??

Jag har antagit ett vad.
Kunde inte låta bli.

Vi satt på jobbet och pratade om ditten och datten och om att springa. Löpträning. Kom in på Göteborgsvarvet. Jag nämnde att jag har USEL kondition.
En härlig medarbetare kläckte ur sig "haha Fia, Göteborgsvarvet skulle du aldrig göra!".

-"Skulle inte jag? Du! Nu ska jag fan göra det, bara för att du sa så!" ... Kläckte jag ur mig.

Kanske något förhastat men nu i efterhand kan jag konstatera att detta är jättebra för mig. Jag MÅSTE ju börja träna för detta typ nu. Det är en otrolig sporre att ha detta som mål - 2,1 mil. Fatta det!! Jag blir trött av att springa 200 meter till bussen... Jag överdrev. Jag blir trött av att springa 50 meter.

Hjälp!
Oj!
Kul!
Vad har jag gett mig in i? Varför kan jag inte tänka innan jag öppnar munnen?
Hahaha

2 kommentarer:

  1. Du e allt lite tokig du ;).
    Jag är oxå ledig från halva dagen idag till söndag! Hoppas på fint väder så vi kan ta en liten grill i dalen annars kan vi väl ta en träff ändå ;). Har inte så mycket inplanerat så tjoa till när ni kan :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha, Heja Fia!!!
    Du är allt bra tokig som inte tänker först!!
    Kramar kusin Lotta

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.