söndag, juni 17, 2012

SNART BADDAGS!!

Hjälp!
Det är snart baddags och jag märkte, när jag tog en kik i garderoben, att jag inte har något att bada i!!
Att åka till ett naturbad är INTE ett alternativ så snabbt ut på nätet...

... och det tog ett tag men hittade denna tankinin, på Haléns faktiskt:
Inte så dum.
Jag har ju lite ränder(tyvärr inte rutor) att dölja på magen ;) så jag tycker tankini är ett superbra alternativ till bikini. (baddräkt gillar jag inte).

Kunde inte låta bli denna klänning som sprang förbi skärmen ;)
Fin med leggings till! 149:-. Som hittat!! :)
Hoppas paketet kommer innan juli månad som utlovat och att det är just dessa plaggen i.
Sist jag beställde från Haléns fick jag en tunika i storlek 46 istället för toppen i stl 40 jag beställt. Tack för det. Not. Sista chansen nu hörrni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.