torsdag, augusti 02, 2012

MÅLAT MASSOR IDAG

Fått hjälp av två superschyssta och effektiva grabbs så idag har vi hunnit massor!!
I en paus gjorde vi lite käk, och hujedamej vad gott det var:) Grillat kött med sallad, potatis och tre goda såser varav en hemmagjord och grillade majskolvar och halloumi. Uj uj uj!! En Somersby till det och det satt som en smäck:)
På bilden syns att den bruna panelen som nu inte är brun längre utan vit gör att huset ser större och luftigare ut. Tack som tusan vad vitt är bra och fint:) Jag älskar't!!
Imorgon blir det till att kolla lite utebelysning och annat don. Och måla mera. Det är sex fönster utvändigt kvar och fyra invändigt. Och två gula paneler kvar som ska bli svarta. Och det vita som vi gjort är "bara" grundat än så länge. Det ska på två lager vitt på det. Men! Vi närmar oss!
God natt. Nu ska jag krypa ner och lyssna på åskan. Hua!
PS. Lägger till en bild på mig själv i brist på annat.;) Lagom ego va;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.