tisdag, augusti 07, 2012

SLUT MED GODIS!!

Nu jäklar går vi in på sista halvåret (känns allvarligare om jag säger så än att tänka det är 8 månader kvar till Varvet) ... och jag spurtar!!

Nu blire inget mer snask för Mamman. Slut. Finito. Passé.

Nigella må se fräsch och snygg ut men kanske är hennes insida inte lika fin.., en hälsosam vikt är en bra vikt för mig. Från och med nu är det fredagsmysa med ett knippe morötter som gäller... Eller nåt:)

Jag vet att vissa som läser detta tycker att jag är fånig och att man inte ska " haka på det smala idealet". Det gör jag inte heller utan jag lyssnar på MIN kropp som jag gör vad jag vill med. Och jag har ett par tre femton kilo för mycket kring skelettet. Så är det.

Har ni tips på bra goda och härliga alternativ till godisskålen framför TV:n?
Kommentera eller maila mig gärna i så fall:)

Bjuder på en annan slags klassiker så länge :) Såå rolig:))

4 kommentarer:

  1. Hey, kämpa på! Försöker jag också sluta med så mkt sött...svårt innan kroppen vänjer sig. Vad är det för lopp? Kram

    SvaraRadera
  2. Gbg- varvet. Maj 2013.
    2,1 mil. Hjälp!

    SvaraRadera
  3. Nämen så kul! Då ãr det bara att sätta igång:) Modigt att ta 2.1 jag har funderat på tjejmilen men kan ju inte springa med min höft just nu :( Funderar på Vättenrundan, men först om 2 år el så. :) Hur kom du på att du ville springa gbg-varvet? Kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.