lördag, augusti 25, 2012

VINN UGGLANS FAMILJEKALENDER 2013!

Barntavlor.se drivs av Sofia som jobbar som frilansande formgivare och illustratör. Tavlorna och produkterna som finns på barntavlor.se illustrerar hon hemma på sitt kontor.
Jag fullkomligt älskar hennes illustrationer!
Det går att följa barntavlor på Facebook, kolla in och följ för nyheter och erbjudanden:
https://www.facebook.com/barntavlor


Nu har jag fått möjlighet att anordna en tävling i samarbete med barntavlor.se där en lycklig vinnare får en
Ugglans Familjekalender 2013.

Den är illustrerad med 12 bilder av Ugglans olika aktiviteter varje månad. Sex st. kolumner, stort format, mycket plats att skriva på, namnsdagar och tydliga veckonummer.
 Det enda du behöver göra är att skriva en motivering i en kommentar till detta inlägg,
där du skriver vad du tycker har varit bäst med sommaren 2012.
Glöm inte kontaktuppgift!
Tävlingen avslutas Söndagen den 2 september klockan 21.

Lycka till!

26 kommentarer:

  1. Det allra bästa med sommaren 2012 var att dottern som varit isolerad utan vänner började spela foboll. Det gjorde att hon öppnade upp sig något otroligt och hon har blivit mycket piggare och gladare.

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  2. Det allra bästa med den här sommaren är att våran oplanerade trea föddes och att sambon är ledig med oss i 10 veckor så hela familjen kan vara. :)

    SvaraRadera
  3. Det bästa med sommaren är lillebrors ankomst, det tillsammans med storebrors lycka och stolthet kommer jag bära med mig hela livet. Syskonkärleken är verkligen stark. Härligt att se för ett ensambarn som jag.

    mvh
    Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Monika Gustavsson26 augusti, 2012 15:32

    Det bästa var att jag och mina döttrar fick en underbar lägenhet som vi nu börjar känna oss riktigt hemma i. Saknar dock en familjekalender!

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Det bästa med sommaren 2012 var nog att jag blev arbetslös! Låter konstigt,men det gjorde att jag vågade ta steget till att börja min drömutbildning!

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  6. Det bästa med sommaren 2012 var besöket i Astrid Lindgrens värld med barnen 4 och 2 år.Där sagor blir verklighet.... Hela sommaren blev därefter en Pippi och sagosommar, helt underbart, vi fullkomligt frossar i Astrid klassiker !!

    SvaraRadera
  7. Det absolut bästa denna sommaren var när min älskade syster och barnens moster var hemma i 10dagar!! Hon bor i Wales och vi har inte träffat henne på 2,5år nu. Så mycket energi vi fick. :-)

    cecilia larsson larssontirri@yahoo.se

    SvaraRadera
  8. Det bästa med denna regniga sommar var att min sambo var ledig hela sommaren tillsammans med mig och min dotter. Detta gjorde att vi kunde få mycket tid tillsammans och bara umgås.

    Kram

    SvaraRadera
  9. vill vinna karlender till mej känner mej så deppig nu min katt vitnos fick somna in
    vitnos75@hotmail.se

    SvaraRadera
  10. Det absolut bästa denna sommaren var när jag slutade äta mjölkprotein. Vips så slutade min bebis skrika och ha ont i magen! Efter 4 månaders skrik dygnet runt så har vi det nu lugnt och stilla med en bebis som kan sova i vagnen och en mamma som kan få sitta i solen!
    jennyorust@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Det bästa den här sommaren var att få åka utomlands med barnen för första gången i deras liv! Tvååringen pratar fortfarande om att "Vi åkte flygplan till Turkiet för att bada...kan vi göra det imorgon igen?, fast det var i juni vi var där. Glädjen hos ungarna under veckan där kommer jag aldrig glömma!
    johannna_1980@yahoo.se

    SvaraRadera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. Det bästa på hela sommaren var midsommarafton! Då var jag med min gudson, Hampus 2½ år gammal som var helt skärrad av lycka för att han fick åka lastbilsflak! Resan tog oss till Pilbo loge i Falun, där vi sedan fick både dansa, sjunga och fika. Solen sken på oss och detta gjorde en typ-30-tjej innerligt lycklig. :)

    Om jag skulle vinna kalendern skulle jag skänka den till gudsonens mor, som är en kvinna av stål med 10000 saker att hålla reda på! :)

    kontakt;
    alindalinda@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med!
    det bästa med sommaren är att vi byggt klart vårt förråd och slipper nu vara oroliga för att det ska rasa in i vinter..

    SvaraRadera
  15. Det bästa med våran sommar har varit familjetiden i vårt nyinköpta hus. Hela sommaren har ägnats åt att umgås med familjen och bygga upp vårt drömhem. Det har också varit den sista sommaren som mammaledig, och jag har njutit till max! Vore väldigt passande om vi vann en kalender nu när det blir en massa förskoletider att hålla ordning på!

    SvaraRadera
  16. Åh här lär jag vara med, det är precis vad vi behöver!

    Det bästa med sommaren var att min sambo som brände ut sig under våren kom tillbaka och blev en piggare och gladare pappa. Det gjorde att vi kunde få många mysiga stunder tillsammans med vår lille son. Det var precis vad vi behövde efter en jobbig vår.

    Maria.hunesjo@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Att vi fick 7 härliga veckors semester alla tre tillsammans, guld värt när man har en 14 månaders son :)

    frida-88@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Åh vilken fin almanacka! Det bästa med den här sommaren har varit att få dela den med min efterlängtade, underbara bebis! Efter 5 års försök, dom 2 senaste åren via IVF, 4 missfall, fick vi vår efterlängtade son Milian <3
    Livet som mamma är härligt! Kan behöva en almanacka att skriva alla årets viktiga händelser i. Allt från vaccination, babysim och föräldragruppsträffar :)

    Vänliga hälsningar/Susanne

    susannenilsson83@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Det bästa med denna sommaren är att jag och min man gifte oss. Vi hade ordnat ett mysigt turkiskt bröllop i Turkiet. Inför nästa är har vi planerat mycket som ska hända sà en fin almanacka skulle vara guld värt <3 :)

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera

  20. En kärleksfull och trygg hand i min, tår som borrar sig ned i solvarm sand, en blöt puss av vår glada lilla son på femton månader. Att få se sonen äta mjukglass för första gången och hur han under samma upplevelse lärde sig att säga "namnam". Alla grillkvällar på vår altan där vi kunnat njuta av midnattsolen, fågelkvitter och härliga vak i sjön nedanför, för att direkt börja planera morgonens fisketur med båten.

    Ja, det bästa med sommaren 2012 är faktiskt de små sakerna i livet som gör helheten. Det har varit en fantastisk sommar!

    SvaraRadera
  21. Vilken underbar kalender. Jag är med i utlottningen så jag kan ha bättre koll på mig själv och andra.
    Det bästa med denna sommar är att jag blivit mormor.
    Mvh Jenny-Anne Johansson
    e post jenny-janne@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Det bästa med sommaren i år var nog att hela våran stora familj (8 st) for till Norge och hälsade på gammel farmor och hadde de skönt och badade mycket och att de var väldigt varmt:) och sen får vi inte glömma att våra släktingar (farmor, mammas kusin och pappas bästis) kom och hälsade på oss som vi inte hadde träffat på 5 år:o de var roligt att träffa dem igen:D/ en 14 tjej :)

    saraodanielsen@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Det bästa med sommaren är att den är över.... nej, men jag har jobbat hela sommaren och får nu vara lite ledig och det är ju skönt. Det bästa har varit att de stora barnen tagit hand om den minsta hela sommaren utan större missöden!

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  24. Det absolut bästa med sommaren 2012 var min dotter som föddes i juni!

    /Karin

    karin.sjomar@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Det bästa var att vi äntligen blev gravida efter att ha kämpat länge! Nu är magen/skrutten 6mån idag så bara 3mån kvar innan vi får se vårt mirakel!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.